[O1] problem z cewką, którą wybrać

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dar55
    Classic
    • 2013
    • 13

    [O1] problem z cewką, którą wybrać

    ok, vin poszedł do Ciebie, ogólnie to zastanawiam się nad zmianą na sprężyny eibach pro kit oraz amortyzatory koni, ale nie jestem pewien czy da to zmianę na lepsze bo z tego co słyszałem to te w rs są porządne. Jedyne co wiem że sprężyny eibach pro kit obniżą mi o kilka milimetrów a tak to nic, więc może ktoś by mi doradził
  • sowix1
    Classic
    • 2011
    • 28

    #2
    [O1] problem z cewką, którą wybrać

    Muszę wymienić w swoim aucie cewkę zapłonową i problem polega na tym, że wyjścia nie ma a fundusze słabe tzn. nowa Boscha czy inna markowa to koszt ok 250zł a widziałem też na allegro nowe zamienniki "SVZ Germany" i Maxgear, ale nie wiem czy warto to brać czy po prostu z braku funduszy wziąć używaną oryginalną? jakie jest wasze zdanie?

    Komentarz

    • elemenateur
      Elegance
      • 2007
      • 803

      #3
      Cewka to akurat takie ustrojstwo, że najtańsze zamienniki mogą od samego początku nie działać. Brałbym albo markowy zamienniki, albo używkę - jeśli będzie sprawdzona.

      Komentarz

      • sowix1
        Classic
        • 2011
        • 28

        #4
        Zamieszczone przez elemenateur
        albo używkę - jeśli będzie sprawdzona.
        Właśnie mam możliwość wzięcia ze szrotu cewkę z 14 dniową gwarancją rozruchową. akurat u mnie mogę włożyć ją w 10 minut i sprawdzić na miejscu bo montaż łatwy.

        Komentarz

        • andru123
          Elegance
          • 2010
          • 783
          • Toyota
          • ATF 2.0 MPI 120 KM

          #5
          Re: [O1] problem z cewką, którą wybrać

          Zamieszczone przez sowix1
          Muszę wymienić w swoim aucie cewkę zapłonową i problem polega na tym, że wyjścia nie ma a fundusze słabe tzn. nowa Boscha czy inna markowa to koszt ok 250zł a widziałem też na allegro nowe zamienniki "SVZ Germany" i Maxgear, ale nie wiem czy warto to brać czy po prostu z braku funduszy wziąć używaną oryginalną? jakie jest wasze zdanie?
          a pytales w ASO ??
          do mojego cewka kosztowala oryginal 180 pln
          jest O1 RS 1.8T XENON
          była O1 1.9 TDI AGR

          Komentarz

          • Lukas1141
            Classic
            • 2013
            • 27

            #6
            Jakie sa objawy uszkodzonej cewki? Moja skoda slabo ciagnie, niekiedy delikatnie poszarpuje podczas przyspieszania niezaleznie czy jade na benzynie czy na LPG. Dodam ze wymienialem okolo 4msc temu przewody zaplonowe a swiece maja okolo 25tys km tyle samo co instalacja LPG

            Komentarz

            • yunior81
              RS
              • 2010
              • 1657
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Takie jak opisales. Delikatne poszarpywanie podczas przyspieszania i wyrazny brak pelnej mocy.

              Komentarz

              • Lukas1141
                Classic
                • 2013
                • 27

                #8
                i dodam ze auto potrafilo sie rozpedzic do 180-200km/h w normalnym tempie jak na swoja moc a ostatnimi czasy zauwazylem ze do 160km/h sie dzwiga jakby wazylo 5t. Dzieki za portwierdzenie moich obaw.

                Wiec moze ktos cos wie na temat cewki uzywanej, SPRAWNEJ do octavii 1,8 20V 125KM??? Chetnie dam jej etat w mojej skodzie

                Komentarz

                Pracuję...